06 November, 2008

Bond-premiär och Metrointervju

Jag tycker om Internet, i alla fall just nu. En missad vecka i skolan blir liksom betydligt enklare om man kan skriva ut föreläsningarna här nere i Schweiz och se vad klasskamraterna har fått lära sig. Så jag kämpar på på distans kan man väl säga.

Ikväll ska jag och Andreas på Bond-premiären här i Schweiz (jag vet att det är en vecka efter Sverige ..) mysigt värre. Det är liksom trevligare att gå två på bio. Och jag tycker att Daniel Craig är en fantastisk Bond. Innan det ska jag och Jos ta en obligastorisk Starbucks-kaffe, myspys.

Igår ringde Metro Göteborg till mig och ville fråga lite om vad jag trodde om framtiden för Göteborg efter Göran Johansson, så jag vill tipsa er alla (som bor i Göteborg i alla fall) att låta bli att läsa Metro, då det kan dyka upp en bild på mig där. Mest för er egen skull så ni inte sätter morgonkaffet i halsen ..

No comments: